söndag 26 januari 2014

.
.
.
Jag tror jag hittat det jag vill göra.
I alla fall hittat rätt spår.
Jag ska försöka ta den vägen, helst rakt fram så jag når mitt mål.
Även om målet förändras så vet jag att jag vill utvecklas.
Kunna påverka och göra en massa förbättringar.
Jag har idéer och många lösningar men inte rätt verktyg.
Jag vill kunna se ändringarna och veta att jag varit med och påverkat.
Som det är nu påverkar jag men får inget för det.
Det är upplyftande att komma fram till hur jag vill ha framtiden.
Det ger hopp, en slags känsla av tröst.
För nu tror jag på att det blir bättre.
Jag ska klara det och jag vill klara det!
Jag vet jag har stöttning, hon är alltid bredvid mig.
Det är en trygghet. En trygghet som gör att jag tror på mig själv.
För detta är början på något stort.
Början på en framtid för mig. För oss.
Jag ska hitta dit.
Jag ska det.
Framåt.
.
.
.


1 kommentar:

Anonym sa...

Du klarar allt du vill klara. Jag bara är ett verktyg...ja å din fru då så klart. Det är Du som åstadkommer allt! Bäst är du <3